Loading

2605 Caton Hill Road, Woodbridge, VA 22192

800-123-4567, Fax: 718-724-3312

officeone@youremail.com

Mon-Fri: 9:00 am – 5:00

Mon-Sat: 7:00 AM - 6:00 PM
Schedule Your Appointment 1-800-123-4567
2605 Caton Hill Road, Woodbridge, VA 22192

Kaj storiti v primeru, ko pride naprava v stik s tekočino

Kaj storiti v primeru, ko pride naprava v stik s tekočino

Pozorno preberite, kaj storiti v primeru, ko vam telefon pade v WC školjko, morje, bazen, ko se vam po tipkovnici računalnika polije voda, sok, vino, pivo,… !

Lahko vam povemo, da skoraj VSAK DAN ! prejmemo klic stranke, ki se ji je pripetila nesreča, opisana v prejšnjem stavku. Lahko vam tudi povemo, da je v 95% primerov, naslednji stavek; “napravo sem takoj dal/a v riž” ali pa “napravo sem takoj dal/a na radiator”, pred kratkim pa celo; “napravo sem takoj dal/a v pečico, potem pa sem jo še sušil/a s sušilnikom za lase”…

Če se vam je pripetila nesreča, in je vaša naprava prišla v stik z vodo, nikar ne uničite novo zapakirane vrečke riža, ki ste ga imeli namen pojesti za kosilo ali pa večerjo, saj s tem ne boste dosegli ničesar. Vse kar morate storiti je;

  1. Če je naprava prižgana in delujoča, jo NEMUDOMA izklopite (ne zaklenite zaslona, temveč napravo popolnoma izklopite – “Shut down”) !
  2. V nobenem primeru, tudi če se je naprava sama izklopila, ne poizkušajte naprave ponovno zaganjati/vklopiti. NIKOLI in NIKDAR ne priključite naprave na polnilec/elektriko !!!
  3. Če je naprava padla v slano vodo, je ne izpirajte s sladko vodo!
  4. Napravo kar se da hitro prinesite v servis iFix!

V notranjosti vaše naprave, je lahko usodna že ena sama kapljica vode, ki povzroči kratek stik na matični plošči, in naprava bo v trenutku prenehala delovati. Kljub temu, da napravo pustite čez noč v rižu, ta iz notranjosti ne bo odstranil vse vlage in vode. 

Pri nas bomo napravo nemudoma razstavili in odklopili baterijo. Napravo bomo podrobno pregledali, strokovno očistili ter odstranili ves preostanek vlage in vode. V primeru, da naprava ne deluje, jo vsekakor v prvem koraku pregledamo in diagnosticiramo napako, podamo škodno oceno in vam to sporočimo.

POMEMBNO: Tudi če je naprava pred tem že bila v drugem servisu, ali pa dlje časa neuporabljena/mrtva, lahko iz nje rešimo vaše dragocene podatke (slike, kontakte, sporočila, zapiske…)!

Tadej